کد خبر: ۹۸۲۷

همواره در کنار مردم 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی با حضور در روستا‌ها و مناطق سیل زده این شهرستان با اهالی این روستا‌ها دیدار و پیگیر حل مشکلات آنان شد.
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حمید بهاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی با حضور در روستا‌ها و مناطق سیل زده شهرستان گرمی با مردم این روستا‌ها دیدار و ضمن بازدید از این مناطق و مشاهده خسارات وارده و استماع مشکلات و درد دل اهالی، طی تماس تلفنی با مسئولین مربوطه مشکل آب شرب ساکنان روستا را حل و به پیگیری مسائل باقی مانده از آثار سیل قول مساعد داد.

حجت الاسلام بهاری در گفتگو با خبرنگار تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: کمک به مردم در عرصه‌های مختلف یک سنت و رسالت در کنار سایر رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری هدایت دینی و سیاسی جامعه بر عهده روحانیون است در کنار این موضوع خدمت رسانی هم که آثار بسیار زیادی دارد باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است، سیل اخیر در شهرستان گرمی بیش از ۳۴۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرده که از روز‌های ابتدایی این سیل بی سابقه، گروه‌های جهادی و جوانان مساجد، روحانیون و امامان محله به همراه امدادگران، مشغول خدمت رسانی درزمینه‌های توزیع آب و بسته‌های غذای، غذای گرم و پاکسازی خانه‌های اهالی  سیل زده هستند.

ارسال نظر